Den falska nyhetsbanken
Email This Article ... Printer Friendly ... Export to MS Word Document ... Export to plain text document ...
Filed under inrikes on 1/16/2013 by Author: red.

Den falska nyhetsbanken


TT Nyhetsbanken sprider nu den fullkomligt löjeväckande nyheten att "Assad bor på ryskt fartyg".

Byrån saknar naturligtvis fullständigt belägg för påståendet. Enda källa
är al-Watan en tidning som led av prins Bandar bin Khalid från det
saudiska kungahuset som investerat tungt i att störta Assad.

Det är en skam att TT sprider sådana ankor och att DN återger dem.

Var noga med valet av Nyhetsbank!

Stefan Lindgren


Fler artiklar i samma ämne
Det finns inga andra artiklar i samma ämne här, men använd gärna sökmotorn!


Lämna gärna en kommentar!
  (Klicka på länken Lämna en kommentar! använd sedan formuläret och skriv ditt riktiga namn (inga alias tack!)

Lämna en kommentar!



Developed by Expinion.net